《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

Hairan 8 Jam Isteri Ke Pasar..Penat Nak Masak,Ini Yang Aku Jumpa Dalam Beg Rupanya Isteri…

loading...

Hidup aku dan isteri agak susah kebelakangan ni,jadi aku dan isteri seringkali bergaduh.nak jadikan cerita pagi tu isteri bagi tau dia nak ke pasar sekejap untuk beli barang dapur,pasar dgn rumah dekat ja tapi 8 jam kemudian baru isteri pulang,bertambah hairan bila isteri tak nak masak,jadi aku terpaksa makan di luar,bila aku buka begnya untuk ambil duit aku jumpa.........isteri macam ni pun ada jgk ke...



Hairan 8 Jam Isteri Ke Pasar..Penat Nak Masak,Ini Yang Aku Jumpa Dalam Beg Rupanya Isteri… |Banyak-banyak perempuan dekat luar itu,isteri aku juga kau nak! Luah suami bernama Andi dalam sebuah forum masalah rumahtangga. Sangat rumit masalah rumahtangga yang dihadapi Andi yang selama ini mempercayai isterinya,rupa-rupanya berlaku curang dengan lelaki lain.
123
Kredit : WartawanJalanan
loading...