《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

4 Tahun TAK KERJA. Tapi Suami Sara Keluarga & Rumah Mewah, Rupa²nya Ini KERJA Suami !!!

loading...

Almost 4 tahun suami saya tak bekerja selepas bisnes dia lingkup! Mula-mula dia jadi malas nak bekerja mungkin sebab dia stress, sedih, kusut dengan keadaan dia masa tu. hari berganti hari dah 4 tahun dia takbekerja, tetapi dia boleh sara keluarga dan bayarkan rumah sewa. suatu hari aku lihat apa yang suami lakukan. patutlah selama ni dia boleh sara kami walaupun dia tak bekerja...

Sekadar Gambar Hiasan.
4 Tahun TAK KERJA. Tapi Suami Sara Keluarga & Rumah Mewah, Rupa²nya Ini KERJA Suami !!! | Assalamualaikum. Nama saya Ain. Saya just nak share tentang “kebaikan suami saya untuk saya dan anak” almost 4 tahun suami saya tak bekerja selepas bisnes dia lingkup!

Mula-mula dia jadi malas nak bekerja mungkin sebab dia stress, sedih, kusut dengan keadaan dia masa tu. hari berganti hari dah 4 tahun dia tak bekerja, dia juga cuba mencari kerja yang dia minat tapi tak dapat. Duit simpanan hasil jual rumah makin hari makin habis sebab duit tu lah yang dia dok pakai setiap hari.
Adalah beberapa kali kami gaduh besar sebab saya stress dengan keadaan suami yang tak bekerja, asyik dok rumah jer. Yang menangung saya sorang-sorang. Sampai tahap saya minta diceraikan sebab tak tahan dengan kehidupan macam ni.

loading...