《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

MashaAllah..Timun Dijumpai Dalam Dubur, Imam Digantung Tugas..

loading...


Timun Dijumpai Dalam Dubur, Imam Digantung Tugas

MashaALLAH...Nama saja IMAM Masjid... Apa dah jadi..terkejut satu kampung Apabila Terjumpa BATANG TIMUN dalam DUBURNYA.. Saksikan Apa Yang Terjadi Selepas TERKANTOI...

SEORANG imam sebuah masjid di Turki terpaksa digantung tugas selepas laporan pemeriksaan kesihatannya mendapati terdapat batang timun dalam duburnya, baru-baru ini.

Imam berusia 39 tahun yang tidak dinamakan itu digantung tugas oleh jabatan agama selepas dia mengadu mengalami sakit di bahagian perut selain mengalami pendarahan.

Laporan kesihatannya dipercayai telah dibocorkan oleh doktor yang merawatnya sekali gus menyebabkan beberapa doktor lain membantah tindakan pakar perubatan berkenaan.
Menurut seorang doktor, Ardil Bayram, tindakan doktor terbabit telah melanggar etika kerja seorang pakar perubatan yang tidak dibenarkan mendedahkan laporan kesihatan pesakit mereka kepada mana-mana individu selain daripada tuan punya badan itu sendiri.
�Kami tak tahu mengenai penyiasatan yang dijalankan (jabatan agama) itu, tapi tindakan menggantung tugas mangsa adalah tidak boleh diterima
loading...