《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

Tak Dapat Terima Hakikat Rumah Tangga Musnah, Suami Muat Naik Video Isteri Ke Internet

loading...
Seorang wanita terpaksa berdepan detik-detik hitam selepas video lu_cahnya disebar oleh seorang suami sendiri bernama Sumani Noor di laman media sosial termasuk video yang memperlihatkan isterinya menunjukkan payu_dara.


Video dan gambar tersebut di muat naik dengan menggunakan akaun isterinya sendiri, selain gambar hot beberapa video call yang memperlihatkan adegan lucah juga turut disebar.

 

Akibat dari video tersebut, Sumani Noor yang cuba melarikan diri  terpaksa ditahan selepas isterinya membuat report polis.

Menurut pengakuan Sumani Noor ia melakukan perkara yang memalukan isterinya itu sebab sakit hati karena sering bertengkar dan akan segera bercerai dengan isterinya.


Sementara isterinya berkata video itu di rakam ketika hubungan mereka dalam keadaan baik, ia diminta suaminya melakukan adegan hot dalam video call dimana pada saat itu keduanya duduk berjauhan akibat kerja.



Mangsa yang memenuhi keinginan suaminya itu rupanya di rakam oleh Sumani Noor tanpa sepengetahuannya.


Mangsa juga memperlihatkan bukti-bukti bahwa suaminya telah menyebarkan video miliknya ketika sedang tidak berpakaian dan aksi saat berhubungan intim.

Akibat daripada itu, Sumani noor dijatuhkan hukuman dengan hukuman 12 tahun penjara. Dari kalimantan yusuf melaporkan.



loading...