Filled Under:

Anak Umur 18 Tahun Minum Susu Botol !! Lebih Mengejutkan Apabila Ibunya Masuk Ke Biliknya, Dan....





Anak Umur 18 Tahun Minum Susu Botol !! Lebih Mengejutkan Apabila Ibunya Masuk Ke Biliknya, Dan....
 |Saya sebagai ibu merasa pelik dengan anak dara saya yang dah berumur 18 tahun, sedang belajar diuniversiti tapi masih juga minum susu pakai botol, sebijik macam baby!

Susu yang di minum pun susu bubuk baby. Macam-macam cara dah saya cuba buat untuk hentikan kebiasaan anak tapi tak menjadi, botol susu dah tak terhitung saya buang,tapi dia beli lagi dan lagi. Bolehkah puan-puan bantu saya menyelesaikan masalah anak dara saya ini,

saya sendiri tengok dia hisap botol tu nak gelak pun ada tapi menyampah juga,ada kot seratus botol susu berbagai jenama dan dari berbagai negara kat dalam bilik anak saya, dah macam kedai botol susu bilik anak saya,thanks yang bersedia membantu.-KRT