Filled Under:

KR0N0L0GI DAN PUNCA K3MALUAN GADIS 18 TAHUN DISUMBAT TANGKAI CANGKUL SAMPAI MATI|PENJUAL INSURANCE AKHIRNYA MENDAPATI MAKLUMAT DI LUAR JANGKAAN PEMBUNUH ENN0 PARINAH (18) ALIAS INDAH, YANG KELAMINNYA DIMASUKKAN TANGKAI CANGKUL DI K0SAMBI, KABUPATEN TANGERANG SAAT BERADA DI DALAM RUMAHNYA.



        Sebelumnya Mayat mangsa ditemukan 0leh tiga rakannya yang merupakan pekerja p0lyta cl0bal mandiri sekitar jam 9 pagi,kemudia Hal itu di lap0rkan kepada pihak p0lis teluk naga.

        Difahamkan pelaku pembunuhan itu melibatkan tiga 0rang lelaki,dan se0rang pelaku berumur 15 tahun yang merupakan kekasih mangsa warga setempat bejaya di tahan setelah ditemui bercakan darah di biliknya,Mana kala dua lagi masih dalam bur0nan p0lis negara ini.

        Kr0n0l0gi kejadian:diceritakan suspek sendiri




        Dipahamkan suspek diketahui bernama Rahmat Alim se0rang pelajar yang masih berusia 15 tahun, warga Gang Musala Mustaddin, Desa Jatimulya, Kecamatan K0sambi, Kabupaten Tangerang, Banten.Mangsa dengan suspek baru kenal kurang lebih satu bulan. Kemudian pada malam kejadian, Kamis (12/5) sekitar pukul 23.30 , suspek dan mangsa berjanji untuk bertemu di bilik k0rban yakni di mess PT P0lita Gl0bal Sdn.

        Setelah bertemu, keduanya pun bercumbu. Namun, saat Rahmat ingin menyetubuhi k0rban, ajakan tersebut dit0lak 0leh mangsa. Mendengar itu, Rahmat kesal, kemudian dia keluar dari bilik mangsa.

        Ketika keluar bilik, Rahmat bertemu dengan dua 0rang lelaki, yang Yang tidak dikenalinya.

        Rahmat mengaku ditanya kedua lelaki itu apakah dia teman lelaki mangsa atau tidak?.
        Kemudian Rahmat menjawabnya. Bukan bang, saya bukan teman lelakinya, kata Rahmat.

        Menurut Rahmat, tiba-tiba saat itu Rahmat diajak kedua 0rang tersebut ke dalam bilik mangsa. untuk memastikan kebenaran, kata Rahmat.




        Selanjutnya, begitu masuk, kedua lelaki itu terus mendakap wajah mangsa dengan menggunakan bantal dan menyuruh Rahmat mencari pisau di dapur.

        Kerana di dapur tidak ada pisau, kemudian Rahmat keluar bilik dengan maksud mencari benda lain selain pisau. akan tetapi dia melihat cangkul yang berada tidak jauh dari bilik mangsa.

        Kemudian Rahmat mengambil cangkul tersebut dan kembali lagi ke bilik mangsa. Pada masa itu.

        kata Rahmat, sampai di dalam bilik dengan membawa cangkul, dia melihat se0rang lelaki tadi masih mendakap wajah k0rban dengan menggunakan bantal,manakala 0rang memegang kaki mangsa.

        Seterusnya meraka menyuruh Rahmat untuk memukulkan cangkul tersebut kepada mangsa, dan dirinya menuruti perintah untuk memukulkan cangkul tersebut kepada mangsa dan mengenai bahagian wajah mangsa.

        Rahmat sempat keluar bilik kerana mengaku jijik melihat keadaan mangsa berlumuran darah. Namun Rahmat kembali masuk untuk memastikan mangsa sudah meninggal dunia atau belum.

        Melihat mangsa masih bernafas. Rahmat yang masih kesal dengan perlakuan k0rban yang men0lak diajak berhubungan badan, langsung menggigit payudara mangsa sebelah kiri hingga hingga putingnya tercabut.

        Setelah k0rban tidak berdaya, kemudian se0rang dari pada lelaki tadi menyuruh Rahmat untuk memegang kaki k0rban sebelah kanan dan membukanya. Setelah kedudukan k0rban mengangkang, selanjutnya mereka menancapkan tangkai cangkul tersebut ke kemaluan mangsa sehingga mangsa meninggal dunia. Kemudian, Rahmat mengambil telef0n bimbit milik mangsa.


        Kredit :http://www.berita-harian.net